OVER ONS

DKP Wine & Dine, (DKP is de afkorting voor “De Keulse Pot”) importeert en levert sinds 2005 wijn en olijfolie uit vooral de Toscane en verzorgt op maat gemaakte; catering, aangeklede bedrijfsborrels, huisdiners en geeft interessante kookworkshops.

Onze producenten zijn elke dag met hart en ziel bezig met hun wijnen en olijfolie. Deze passie voor smaak willen wij graag overbrengen en met u delen. Om dit met voldoende diepgang te kunnen doen concentreren wij ons op een gebied in Italie; de Toscane.

Wij vinden het belangrijk dat u weet welke wijn waarbij te schenken zodat u thuis altijd de juiste wijnkeuze maakt bij een gerecht of gelegenheid. Verkoop en introductie van onze producten gaat daarom sec via de door ons georganiseerde wijn-spijs proeverijen.

Laura Otten houdt van smaken en kookt al meer dan 25 jaar gepassioneerd voor groepen van 4 tot 100 personen. Laura is verantwoordelijk voor het bepalen van de wijn-spijscombinaties en natuurlijk de uitvoering van de kook- en cateringactiviteiten.

Sinds 2015 wordt Laura hierbij geassisteerd door Ellis Brunsting, samen maken ze met veel passie en vakvrouwschap de heerlijkste gerechten en geven de leukste workshops.

Eric van Keulen is als Toscaanse wijnliefhebber verantwoordelijk voor het overdragen van zijn kennis hierover en de selectie en inkopen van de beste wijnen.

Samen met “onze man in Toscane”  Valentino Ciarla selecteren wij voor u de meest interessante wijnen. Valetino is aangesloten bij Gruppa Matura en is oenoloog bij meer dan 20 producenten in Italië (website van Valentino). Via Valentino komen we vanuit zijn netwerk elk jaar opnieuw weer in aanraking met bijzondere producenten en hun producten.

Ciao Ciao en snel tot ziens,

Laura Otten en Eric van Keulen

Ook leuk als cadeau; Perfecte Balsamico 250 ml, in een mooie cadeau box.